Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej
Pierwsza edycja programu będzie realizowana już od 1 stycznia 2020 do 31 grudnia 2020 roku. Będzie on finansowany z Solidarnościowego Funduszu Wsparcia Osób Niepełnosprawnych. Program jest adresowany do osób legitymujących się orzeczeniem o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, albo orzeczeniami równoważnymi, które wymagają usługi asystenta.
Każdy zainteresowany wskazaną forma pomocy będzie musiał złożyć do MOPS w Mielnie „Kartę zgłoszenia do Programu Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”.
Karta powinna zawierać następujące informacje o uczestniku programu:
– Imię i nazwisko
– Datę urodzenia
– Adres zamieszkania
– Dane kontaktowe (telefon, e-mail), ewentualnie dane osoby upoważnionej do kontaktu
– Informacje na temat ograniczeń osoby niepełnosprawnej w zakresie komunikowania lub poruszania się.
Wskazana karta powinna być aktualizowana za każdym razem, kiedy dochodzi do zmian w zawartych w niej danych. Kolejne zgłoszenia mogą być przyjmowane na piśmie, osobiście, telefonicznie lub e-mailem.
Korzystanie z usług asystentów osobistych będzie co do zasady bezpłatne.
W ramach programu opłacany będzie limit godzin usług asystenta, który wynosił będzie 30 godzin miesięcznie.
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Zał_nr_7_Karta_zgłoszenie_do_Programu_Asystent_osobisty_osoby_niepełnosprawnej (14.4kB) | ||
Zał_nr_8_Karta_rozliczenia_usług (13.9kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Adam Czycz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Adam Czycz |
Data wprowadzenia: | 2019-12-13 10:52:11 |
Opublikował: | Adam Czycz |
Data publikacji: | 2019-12-13 10:55:42 |
Ostatnia zmiana: | 2019-12-13 10:55:52 |
Ilość wyświetleń: | 1011 |